دانلود مقاله بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

برای شما اطلاعاتی در مورد دانلود مقاله بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری آماده کرده ام مطالعه فرمایید

دانلود مقاله بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

دانلود مقاله بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

دانلود مقاله بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

چكيده: بازاريابي شامل فعاليت هايي مي شود كه در رابطه با رساندن خريدار و فروشنده به يكديگر براي انجام معامله ، صورت مي گيرد. بازار جهانگردي بر مبناي منطقه جغرافيايي ، تركيب جمعيتي ، نوع رفتار يا بر مبناي روان‌نگاري بخش بندي مي شود. در آميخته بازاريابي عوامل گوناگون كه بر تلاش ها ي بازار يابي اثر مي‌گذارند به چهار گروه اصلي طبقه بندي مي شوند كه عبارتند از: محصول، توزيع، قيمت و ترويج يا گسترش محصول (سياستهاي تشويقي). براي اطمينان يافتن از...

دسته بندی و تگ

  • دسته بندی : حسابداری
  • تگ : بازاريابي خدمات,جهانگردي يا گردشگري,جهانگرد يا گردشگر,آميخته‌ي بازاريابي

برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک فرمایید